چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

ترفند هایی برای لاغر کردن بازوها

ات

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای کاهش وزن کنترل کالری مصرفی و افزایش فعالیت بدنی است

به گزارش مفدا خراسان شمالی؛ ایرج بیگلری افزود: اولین قدم برای کاهش وزن کنترل کالری مصرفی و افزایش فعالیت بدنی است.  
از این طریق شما می‌توانید چربی موجود در ماهیچه‌های بدن خود را کاهش دهید.

وی ضمن تاکید بر خوردن صبحانه خاطر نشان کردند تحت هیچ شرایطی صبحانه‌تان را کنار نگذارید. خوردن صبحانه‌ای کامل در ابتدای روز از پرخوری شما در طول روز جلوگیری می‌کند.

بیگلری افزود در روز حداقل 8 لیوان آب بنوشید تا متابولیسم بدنتان افزایش یابد و چربی‌سوزی بیشتری داشته باشید.

بیگلری در خصوص اهمیت ماساژ دادن گفت: ماساژ دادن بازو می‌تواند به چربی‌سوزی بدن کمک کند. ماساژ دادن بازوها زیر دوش آب گرم می‌تواند در درمان سلولیت و افزایش جریان خون بسیار موثر باشد.

ورزش شنا سوئدی می‌تواند بیشترین تاثیر را در کوچک‌ کردن بازوان شما داشته باشد و هر سه عضله سر بازو را درگیر ‌کند.

بیگلری با اشاره به اینکه ورزش‌های موثر در لاغر کردن بازوها چرخاندن بازوها از کتف به حالت دایره‌وار در حالت ایستاده است افزود: طناب زدن یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای چربی‌سوزی عضلات بازو است. سعی کنید روزی 100 بار طناب بزنید و هنگام انجام آن دستان خود را تکان دهید.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.